سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، پاکترین مردم در خلق و خوی وکم طمعترین آنان در خلقت و طبیعت اند .و مرکّب آنان برتر از خون شهیدان است [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :27
کل بازدید :6794
تعداد کل یاداشته ها : 43
103/2/27
4:32 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
فاطمه جوان[6]

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فرشته تعجب تعجب طبیعت عناوین یادداشتها[43]

جشنواره اصفهان زیر بال های کاسپین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا از راهیابی مستند بلند زیر بال های کاسپین ساخته هنرمند آستارایی به بخش مسابقه جشنواره حسنات خبر داد به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا    ، ابوطالب جوان روز یکشنبه  گفت     مستند بلند زیر بال های کاسپین ساخته بابک مجیدی هنرمند آستارایی در اسفند ماه سال جاری با دیگر آثار ارسالی به این جشنواره رقابت می کند.
وی ادامه داد: پنجمین جشنواره حسنات از 11 تا 14 اسفند ماه سال جاری و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
جوان با اشاره به اینکه در مجموع یکهزار و 490 فیلم به دبیرخانه جشنواره پنجم ارسال شده است ، افزود: فیلم مستند، فیلم داستانی ، پویانمایی و فیلمنامه از جمله بخش های جشنواره ملی حسنات است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا اظهار کرد: بندر آستارا با داشتن هنرمندان توانمند در هنر هفتم شایستگی درخشش در جشنواره های مختلف را داراست و سرمایه گذاری و توجه به این هنرمندان تحول خوبی را برای فرهنگ و هنر منطقه ایجاد می کند. برای خواند ادامه مطلب به سایت ارشاد استارا مراجعه نمایید


خدا