سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :27
کل بازدید :6789
تعداد کل یاداشته ها : 43
103/2/27
1:56 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
فاطمه جوان[6]

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فرشته تعجب تعجب طبیعت عناوین یادداشتها[43]

بار بگشایید اینجا کربلاست
آب و خاکش با دل و جان آشناست
اربعین است اربعین کربلاست

عکس نوشته اربعین


  
  

دوستان فقط می خواهم یک چیزی را بگویم ان هم این که وضعیت مدرسه مان بسیار وخیم است سقف مدرسه دارد ریزش می کند هر کس توان کمک نقدی دارد کمک بکند انجام دهد اگر سقف مدرسه بریزد 100 نفر تلفات بر جا خواهد گذاشت پس لطفا دریغ نکنید وضعیت بحرانی است هرکس شماره کارت خواست بگوید



  
  

آستارا- ایرنا- نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 130 تختخوابی آستارا مراحل نهایی مربوط به تکمیل خود را طی می کند و از هفته آینده وسایل مربوط به تجهیز این بیمارستان خریداری و راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا صفر نعیمی عصر پنجشنبه در جمع تعدادی از مسوولان و چهره های فرهنگی شهرستان آستارا افزود: افتتاح بیمارستان 130 تختخوابی آستارا یکی از دغدغه های اصلی شهروندان است که تمام سعی ما مبنی بر تکمیل و تجهیز زودهنگام این پروژه مهم است.
وی اضافه کرد: اهمیت این پروژه زمانی مشخص می شود که ما سالانه با حضور جمع کثیری از اتباع آذری برای مراجعه به بخش های درمانی به این شهرستان توریستی مواجه می شویم.
وی از اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار برای خرید وسایل و امکانات مربوط به تجهیز این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: در هفته پیش رو مسئولان مربوطه در حوزه بهداشت و درمان در استان گیلان نسبت به پیگیری این امر وارد عمل می شوند.
وی اظهار کرد: بیمارستان آستارا از استانداردهای بالایی برخوردار است که وجود هفت اتاق عمل و چهار بخش تخصصی داخلی ، زنان و زایمان ، جراحی و کودکان گواه روشنی بر این ادعاست.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تجهیز بیمارستان 130 تختخوابی آستارا در طی هفته های آینده این بیمارستان در دهه فجر امسال به بهره برداری کامل می رسد.
نعیمی همچنین در ادامه اتصال خط آهن جمهوری آذربایجان به ایران را گام موثری در راستای ارتقای سطح مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور خواند و گفت: با برگزاری نشست مشترک کمیسیون همکاری های اقتصادی تعیین شد تا طرف آذری، هشت کیلومتر راه آهن را تا نقطه صفر مرزی ادامه دهد و طرف ایرانی نیز در قالب این توافقنامه، تا دو کیلومتر خط راه آهن را ادامه خواهد داد تا این خط ریلی در نهایت به پایانه متصل شود.
وی با بیان اینکه سند تواقفنامه اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به ایران مورد تایید رییس جمهوری نیز قرار گرفته است ، افزود: با اتمام این خط آهن ما شاهد فعالیت سه گمرک راه آهن ، گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا و نیز اداره کل گمرک به طور هم زمان خواهیم بود که تمامی این موارد رونق و شکوفایی اقتصادی آستارا و استان گیلان را در پی خواهد داشت.
وی همچنین افتتاح سالن آمفی تئاتر ارشاد آستارا را پس از 17 سال موجب ایجاد موجی از خوشحالی در بین چهره های فرهنگی عنوان کرد و گفت: به صورت جدی پیگیر به نهایی رساندن فاز دوم مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آستارا هستیم.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.ک/2
7105/6070

 

انتهای پیام /*

  
  

آستارا- ایرنا- امام جمعه آستارا گفت: نامگذاری برای واحدهای صنفی در شهرستان آستارا باید متناسب با فرهنگ اسلامی باشد و باید از انتخاب نام ها و عناوین بیگانه پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آستارا در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: به مقوله های فرهنگی در جامعه ما بایستی بر اساس احکام اسلامی نگریسته شود.
وی با اشاره به اینکه مصوبات مربوط به نشست های مهم شورای فرهنگ عمومی بایستی توسط دستگاه های مرتبط اجرایی شود ، اضافه کرد: توجه به حجاب و عفاف جزو فرهنگ اسلامی است که شایسته است این امر از سوی بانوان و آقایان به خصوص در سطح اماکن عمومی رعایت شود.
وی پررنگ شدن فضای معنوی در شهرستان را خواستار شد و بیان کرد: اجرای برنامه های تاثیرگذار فرهنگی متناسب با آموزه های دینی و برپایی دعاهای کمیل و ندبه در سطح مساجد می تواند در راستای پررنگ نشان دادن فضاهای معنوی یاری رسان باشد.
امام جمعه آستارا در ادامه با انتقاد از نصب پرده ها و بنرهای مختلف در سطح شهر ، گفت: بسیاری از این بنرها بدون توجه و در نظرگرفتن فرهنگ اسلامی چهره نامناسبی به شهر مرزی آستارا بخشیده می شود.
حجت الاسلام حافظ نیا افزود: معمولا پس از انتصاب شخصی به عنوان رییس در یک اداره ای ، نوشتن بنرها و پرده ها نیز به دنبال آن آغاز می شود که این اقدام مناسبی نیست.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری برخی صنوف به اسامی خارجی ، افزود: دشمن از همین دریچه های به ظاهر کوچک کار نفوذ خود را آغاز می کند که شایسته است متولیان امر نسبت به این امور حساس باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود رواج یافتن پدیده طلاق را نگران کننده خواند و بیان کرد: عمده مشکلات پیرامون افزایش پدیده طلاق به تزلزل بنیان خانواده ها بر می گردد.
وی توجه نکردن به معیارهای اصلی ، عدم شناخت کافی زوجین از همدیگر و آشناشدن از طریق راه های غیر متعارف نظیر شبکه های اجتماعی را از جمله دلایل پدید آمدن قضیه طلاق عنوان کرد.
امام جمعه آستارا تشکیل کارگروهی به ریاست اداره تبلیغات اسلامی با عضویت نهادهای مرتبط به منظور آسیب شناسی این پدیده را خواستار شد.
فرماندار بندر آستارا نیز در این نشست گفت: انتقال پیام فرهنگ اسلامی از جمله مقوله هایی است که با سیاست های نظام جمهوری اسلامی گره خورده است.
سیروس شفقی توجه به مسائل فرهنگی را در همه ابعاد لازم برشمرد و افزود: افراد در رابطه با نامگذاری صنوف باید دقت نظر لازم را داشته باشند و در این رابطه بر اساس موازین قانونی پیش از صدور پروانه کسب بایستی به نامگذاری واحد صنفی توسط دستگاه متولی توجه شود.
وی از اطلاع رسانی در این حوزه به عنوان حلقه مفقوده یاد کرد و گفت: باید آموزش های لازم به اصناف و کسبه در باب انتخاب نام های متناسب و نیز قوانین مربوط به این حوزه ارائه شود.
وی استفاده از ناوگان عمومی و نیز مدیریت پسماند شهری را گوشه ای از مصادیق فرهنگ اجتماعی ذکر کرد و خواستار توجه شهروندان به این مقوله ها شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز در این نشست گفت: حرکت درست چرخه های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی در گرو توجه به ابعاد فرهنگی است.
ابوطالب جوان افزود: برای کم شدن بزه ها و ناهنجاری های اجتماعی باید به مقوله های فرهنگی بیش از پیش اهمیت داده شود.
وی اظهار کرد: نهادهای زیادی متولی و سهامدار فرهنگی هستند که شایسته است با تشریک مساعی برنامه ها و طرح های فرهنگی را در جامعه اجرا کنیم.
شهرستان آستارا در غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.ک/2
7105/6070


94/8/16::: 10:36 ع
نظر()
  
  

مهربانم ! عالم از توست ...


غریبانه چرا میگردی ؟

 




 همتا هم نداری که ...


 وقت نبودنت به دلم وعده بدهم


 شاید " مثلش " را پیدا کنم !


 آقای بی همتای من بیا

 


 



هر چند کمی فرج تمنا کردیم


 آقا ز سر خویش تو را وا کردیم


 شرمنده ولی خلاصه تر می گوییم


 با واژه انتظار بد تا کردیم .

 



http://upload7.ir/images/65699111965116520989.jpg

 



تاریخ : 92/10/13 | 17:32 | نویسنده : راد | آرشیو نظرات
 صبرم از کاسه دگر لبریز است


 اگر این جمعه نیاید چه کنم ؟!


 آنقدر من خجل از کار خودم


 اگر این جمعه بیاید چه کنم ؟!

 

 

 



 

http://upload7.ir/images/42346562376163700420.jpg

 




 چه مسخره است !


 سئوال امتحان را می گویم


 جای خالی را پر کنید :


 جای تو تا ظهور


 فقط " ....... " است .


 خالی است

 

 




 ای اهل دلان عید گذشت و خبر از یار نیامد


 بر زخم دل فاطمه غمخوار نیامد


 چند روز دگر مانده که با ناله بگوییم


 ای اهل حرم


 میر و علمدار نیامد .

 

 

 

 



" دلتنگم و دیدار تو درمان من است "

 

 


http://upload7.ir/images/57337393554136133980.jpg




 هر کجا یاد خدا بود، تو را یادم هست؛


 هر کجایی که خدا بود، مرا یاد آور ...

 

 


http://upload7.ir/images/39406288378430434354.jpg

 

  عمر من قد نمیدهد                                                                                                               

                      به سفرت بگو کوتاه بیاید.

 


http://upload7.ir/images/49913039450449370962.jpg

 





دلم به ” مستحبی ” خوش است که جوابش ” واجب ” است



السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه...

 

 




 


  
  

المیرا شیروان

فاطمه جوان

زینب محمودی

سیما نادری


  
  

 

اعضا شورا

المیرا شیروان

فاطمه جوان

زینب محمودی

سیما نادری


  
  
<      1   2